De laatste ruk - Reisverslag uit Parma, Italië van Eric Brandsma - WaarBenJij.nu De laatste ruk - Reisverslag uit Parma, Italië van Eric Brandsma - WaarBenJij.nu

De laatste ruk

Blijf op de hoogte en volg Eric

09 Juni 2014 | Italië, Parma

Vanmorgen rond zeven uur op. Buren weer blij dat we vertrokken. Weer duitsers, dus so what! Achter La Spezia gaat het langzaamaan klimmen. Voor de echte klim nog even koffie en volgetankt. En ja hoor, daarna ging het volle bak omhoog. Maar wat een schitterend landschap. De wegen vaak erg slecht, zodat we op veilige afstand achter elkaar tussen de gaten konden laveren. Bijna boven passeerden we twee Vespici. Die haalden ons verderop in terwijl we gefilmd werden. Stuk verderop wachtten zij ons op. Kwamen uit Como. Hadden net een trip naar Rome gemaakt op bezoek bij Popie Jopie. Hadden zich niet meer kunnen inschrijven voor Mantova. Samen wat gaan drinken en gegevens uitgewisseld. Krijg fotos en film toegestuurd. Samen doorgereden naar Parma. Waren daar rond de middag. Hebben besloten dan maar door te rijden naar eindbestemming La Peschiera del Garda.

• 10 Juni 2014 - 17:42

Ronald:

Hey Eric,

Wat superleuk om jullie reis zo te kunnen volgen!
    Heel veel plezier nog daar
    Grtz,
    Ronald